اجاره انباری 6 متری

اجاره انبار 6 متری | اجاره انباری مناسب برای مصارف شخصی و تجاری

اجاره انبار 6 متری؛ انباری مناسب برای نگهداری لوازم منزل

امروزه انبار ها با توجه به نیازها در اندازه های مختلفی ساخه میشوند.همینطور شما برای اجاره انبار نیازی نیست حتما از انبار بزرگ استفاده کنید. انبارهای شش متری بیشتر برای مصارف شخصی و کسب‌وکارهای کوچک استفاده می‌شوند. هزینه اجاره انبارهای شش متری نسبت به انبارهای دیگر مانند انبارهای عمومی، بسیار کمتر است و تقریبا همه توانایی اجاره آن را دارند. شما می‌توانید برای نگهداری اسباب منزل، جهیزیه، مواد اولیه کارگاه و محصولات کسب‌وکار خود از این انبارها استفاده کنید. در این مطلب با تمام ویژگی‌ها و نکات مربوط به اجاره انبار 6 متری آشنا می‌شویم.

 

اجاره انبار 6 متری

 

انبارهای شش متری چه نوع انبارهایی هستند؟

انبارها معمولا به سه دسته پوشیده، سرپوشیده و روباز تقسیم می‌شوند. انبارهای شش متری از آن دسته انبارهای پوشیده هستند که بیشترین ایمنی را چه از نظر سرقت و چه از نظر بلایای طبیعی دارند. این انبارها هم از نظر سقف و هم از نظر دیوار کاملا پوشیده هستند و می‌توانند نیاز شما را از بابت یک انبار ایمن برای نگهداری وسایل برطرف کنند.

انبارهای شش متری چه امکاناتی دارند؟

انبارهای شش متری امکانات کاملی و درست مانند انبارهای بزرگ‌تر دارند. شما در این انبارها می‌توانید به امکاناتی مانند آب، گاز و برق دسترسی داشته باشید. این انبارها معمولا یک درب ورودی و خروجی دارند و کنترل وسایل ورودی و خروجی از آن‌ها هم بسیار آسان است.

از انبار 6 متری برای چه کارهایی می‌توان استفاده کرد؟

انبارهای شش متری به نسبت انبارهای با متراژ بالاتر، کاربرد کمتری برای صنایع، کسب‌وکارها و مصرف بیشتری برای استفاده شخصی دارند. به عنوان مثال، شما با اجاره انبار 6 متری می‌توانید انواع اثاثیه منزل را در آن نگهدارید. همچنین اگر به دنبال فضایی هستید که جهیزیه فرزند خود را بتوانید با اعتماد کامل در آن نگهداری کنید، اجاره انبار 6 متری می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

اگر قصد سفر دارید و می‌خواهید خودروی شخصی خود را در فضایی ایمن نگهداری کنید. در این صورت، اجاره انبار 6 متری می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. همچنین به عنوان یک انباری ایمن هم می‌توان از این انبارهای اجاره‌ای استفاده کرد.

از انبارهای شش متری می‌توان برای کسب‌وکارها هم استفاده کرد. به این صورت که می‌توانید مواد اولیه برای کارگاه یا به طور کلی کسب‌وکار خود را در این انبارها قرار دهید. همچنین امکان نگهداری محصولات نهایی هم در این انبارهای کوچک وجود دارد.

اگر صاحب یک کارگاه هستید و می‌خواهید به صورت موقتی وسایل و تجهیزات کار را در محیطی ایمن و پوشیده قرار دهید و در عین حال هزینه زیادی را از بابت اجاره پرداخت نکنید، اجاره یک انبار شش متری می‌تواند بهترین گزینه برای شما به نظر برسد.

 

قیمت اجاره انبار 6 متری

 

نکات مهم در اجاره انبار شش متری

اگر قصد اجاره انبار شش متری را دارید، توصیه می‌کنیم به برخی موارد در حین انتخاب و اجاره انبار دقت کنید. برخی از این نکات عبارت‌اند از: سلامت ظاهری انبار، عدم وجود مشکل قانونی در اسناد انبار، مدیریت ثابت انبار و وجود مسئول انبار برای کنترل ورودی‌ها و خروجی‌ها.

چرا برای اجاره انبار 6 متری به سراغ انبار تهران بروید؟

با توجه به اینکه مراکز زیادی برای اجاره انبار وجود دارند و می‌توانید برای اجاره انبارهای 6 متری به سراغ آن‌ها بروید، شاید از خود این سوال را بپرسید که چرا در میان این‌همه مجموعه، باید انبار تهران را برای اجاره انتخاب کنیم؟ برای پاسخ به این سوال، در ادامه این بخش با ما همراه باشید.

ارائه خدمات بیمه سرقت و بلایای طبیعی در انبار تهران

در مرکز انبار تهران خدمات مربوط به بیمه سرقت و بلایای طبیعی برای انواع انبارها از جمله انبارهای 6 متری ارائه می‌شوند. درست است که انبارهای ارائه شده توسط انبار تهران دارای بیشتری میزان ایمنی ممکن هستند. با این حال، ممکن است برخی از افرادی که قصد اجاره انبار دارند، همچنان از بابت ایمنی انبارها اطمینان کامل نداشته باشند. به همین خاطر، انبار تهران برای انبارهای خود امکان دریافت بیمه سرقت را هم فراهم کرده است که می‌توانید با یک تماس ساده با کارشناسان ما، از شرایط و چگونگی دریافت این بیمه مطلع شوید.

بیمه دیگری که می‌توانید برای انبار خود دریافت کنید، بیمه بلایای طبیعی از جمله آتش‌سوزی است. به طور کلی، بیشتری خطری که وسایل و تجهیزات داخل انبار را تهدید می‌کند، خطر آتش‌سوزی است. در صورت، برای پیشگیری از متحمل شدن ضرر، با کمک بیمه بلایای طبیعی که آتش‌سوزی را هم شامل می‌شود، به راحتی می‌توانید از این خطر جلوگیری کنید.

ارائه خدمات نگهبانی 24 ساعته برای انبارها

یکی از مهم‌ترین مزایای اجاره انبار 6 متری از انبار تهران، وجود نگهبانی به صورت 24/7 است. به این معنی که نگهبانی در تمام روزهای هفته به صورت 24 ساعته از انبارها در برابر سرقت مواظبت می‌کند. این امکانی است که بسیاری از مجموعه‌های اجاره انبار ارائه نمی‌دهند.

 

اجاره انبار شش متری

 

برخی از مناطق تهران برای اجاره انبارهای شش متری

تهران یکی از شهرهایی است که می‌توانید برای  به سراغ آن بروید. این انبارها امکان دریافت در مناطق مختلف شرق، شمال، مرکز، جنوب و غرب را دارند. در ادامه هم جدولی از برخی از این مناطق وجود دارد.

لیست برخی از مناطق تهران که امکان دریافت انبار شش متری در آن‌ها وجود دارد
صادقیه زعفرانیه
احتشامیه پاسداران
جمهوری ستارخان
فردوسی شهران
ونک طرشت
دربند مینی‌سیتی

انبار تهران؛ ارائه دهنده بهترین انبارهای 6 متری

انبارهای شش متری برای مصارف شخصی و تجاری استفاده می‌شوند. قیمت اجاره انبار 6 متری در انبار تهران به نسبت مراکز دیگر بسیار مناسب است و با بودجه محدود هم می‌توانید آن را اجاره کنید. توجه داشته باشید که انبارهای مجموعه ما همه دارای دوربین‌های مداربسته و نگهبانی هستند که می‌توانند امنیت وسایل و تجهیزات شما را به خوبی تامین کنند. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و همین‌طور دریافت قیمت اجاره انبار شش متری، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

22871543

تماس بگیرید (کلیک کنید)