اجاره کانتینر غرب تهران

اجاره کانتینر غرب تهران | اجاره کانتینرهای 20 و 40 فوتی از انبار تهران

دپوی ارزان وسایل با اجاره کانتینر غرب تهران

برای افرادی که به دنبال نگهداری وسایل خود در فضایی ایمن و با قابلیت دسترسی آسان به آن‌ها به صورت یک‌جا هستند، اجاره کانتینر می‌تواند یک انتخاب بسیار عالی باشد. هزینه اجاره کانتینر نسبت به انبار بسیار کمتر است و می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. نکته‌ای که در این میان وجود دارد این است که شما می‌توانید در مناطق مختلف غربی تهران از جمله صادقیه انواع کانتینرهای 20 و 40 فوتی را اجاره کنید. اگر قصد اجاره این نوع انبارهای محبوب را دارید، در این مطلب از انبار تهران با ما همراه باشید.

کانتینر چیست و چه تفاوتی با انبار معمولی دارد؟

به زبان ساده، کانتینر یک مجموعه فلزی مستحکم با اسکلت فلزی و در اندازه‌های استاندارد جهانی است که می‌توان برای نگهداری و بارگیری انواع وسایل از آن استفاده کرد. کانتینرها معمولا دارای قابلیت حمل و نقل آسان هستند. به این معنی که روی بار کامیون و کشتی قرار می‌گیرند و می‌توانید آن‌ها را به صورت یک مجموعه کامل به هر مکانی که تمایل داشتید، منتقل کنید. همچنین از کانتینر می‌توان به عنوان یک انبار اجاره‌ای ارزان‌قیمت و مناسب هم یاد کرد.

یکی از سوالات مهمی که در رابطه با کانتینر مطرح می‌شود این است که کانتینر چه تفاوتی با انبار معمولی دارد؟ در پاسخ به این سوال، باید بگوییم که کانتینر از متریال تماما فلزی ساخته شده است و در ابعادی با استاندارد جهانی ساخته می‌شود. اما انبار، یک سازه است که استاندارد جهانی برای متراژ آن وجود ندارد و می‌توانید با هر متراژی که تمایل داشتید، انبار دلخواه را بسازید. همچنین از نظر ارتفاع، کانتینر ارتفاع کمتری نسبت به انبار دارد و در نتیجه، برای نگهداری وسایلی که ارتفاع زیادی دارند، چندان توصیه نمی‌شود. اما این تمام تفاوت‌های میان کانتینر و انبار نیست.

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌هایی که میان انبار و کانتینر وجود دارد، قابلیت حمل و نقل است. انباری که شما آن را اجاره می‌کنید، یک سازه است که به هیچ عنوان نمی‌توان آن را به یک فضای دیگر منتقل کرد. اما یک کانتینر، امکان نقل مکان به یک محیط دیگر را دارد و می‌توانید در صورت نیاز آن را به انبارهای دیگر انبار تهران منتقل کنید.

 

قیمت اجاره کانتینر غرب تهران

 

کانتینر چه ویژگی‌هایی دارد؟

اگر قصد اجاره کانتینر غرب تهران را دارید، باید کمی هم درباره ویژگی‌های این فضاهای نگهداری وسایل بدانید. یکی از مهم‌ترین برتری‌های کانتینر نسبت به فضاهای نگهداری دیگر، استحکام و امنیت آن‌ها است. کانتینر به دلیل ساخته شدن از متریال فلزی و برخورداری از قفل‌های ایمن برای درب‌های ورودی خود می‌تواند امنیت وسایلی که داخل آن قرار می‌دهید را به خوبی تامین کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های کانتینر، ظرفیت بالای آن برای نگهداری وسایل است. کانتینرها معمولا در دو ابعاد 20 و 40 فوت ساخته می‌شوند که در نوع 40 فوتی می‌توانید انواع وسایل و لوازم با ابعاد بزرگ را در آن‌ها نگهداری کنید.

طراحی خاص کانتینر باعث می‌شود تا بتوانید بارگیری و تخلیه بار را در آن با نهایت سرعت انجام دهید. کانتینرها در دو نوع تک درب و دو درب ساخته می‌شوند که می‌توان از این دو درب برای تخلیه سریع و بارگیری دوباره کانتینر استفاده کرد.

کانتینرها از نظر امکانات و شرایط می‌توانند برای کالاهای خاصی ساخته شوند. به عنوان مثال، یک کانتینر از نوع یخچال‌دار است و با اجاره آن، انواع مواد غذایی و میوه‌جات را در کانتینر خود نگهداری کنید. همچنین برخی کانتینرهای دیگر از نوع تهویه‌دار هستند و می‌توانند هوا را در داخل خود دائما به گردش دربیاورند.

کانتینرهای اجاره‌ای به چند دسته تقسیم می‌شوند؟

افرادی که قصد اجاره کانتینر غرب تهران را دارند، باید کمی هم درباره انواع کانتینرهای قابل اجاره در انبار تهران بدانند. در این باره، باید بگوییم که کانتینرهای ارائه شده در انبار تهران به 4 نوع 20 فوتی، 40 فوتی، یخچال‌دار و تهویه‌دار تقسیم می‌شوند.

کانتینرهای 20 فوتی؛ محبوب‌ترین نوع کانتینر برای اجاره در سمت غرب تهران

محبوب‌ترین نوع کانتینر برای اجاره در غرب تهران، کانتینر 20 فوتی است که فضای مناسبی را در اختیار شما قرار می‌دهد. این نوع کانتینرها در مقیاس متریک (Metric) ابعادی در حدود 6 متر دارند و می‌توانند برای نگهداری انواع وسایل از جمله وسایل منزل مناسب باشند. همچنین به عنوان یک سردخانه کوچک هم می‌توان از این کانتینرها استفاده کرد.

 کانتینرهای 40 فوتی

یکی از انواع کانتینرهای ارائه شده در انبار تهران برای اجاره در سمت غرب تهران، کانتینر 40 فوتی است که بیشتر از مصارف شخصی، برای فعالیت‌های تجاری استفاده می‌شود. کانتینرهای 40 فوتی با توجه به ابعاد حدودا 12 متری خود امکان تبدیل به یک فضای مناسب برای دپوی خودرو و یا تبدیل به یک سردخانه بزرگ را دارند.

کانتینرهای یخچال‌دار

برخی کانتینرهای 20 و 40 فوتی از نوع یخچال‌دار هستند. این کانتینرها می‌توانند برای نگهداری انواع میوه‌جات و مواد غذایی فاسدشدنی استفاده شوند. اما در این میان، باید به این نکته هم اشاره کنیم که هزینه اجاره این کانتینرها به مراتب بیشتر از کانتینرهای معمولی است.

 

اجاره کانتینر در غرب تهران

 

مناطق غرب تهران که می‌توانید در آن‌ها کانتینر اجاره کنید

در حوالی غرب تهران محله‌های مختلفی وجود دارند که می‌توانید برای اجاره انواع کانتینر از انبار تهران به سراغ آن‌ها بروید. به همین خاطر، در ادامه این بخش جدولی از برخی مناطق غربی تهران برای اجاره این نوع انبار قرار داده شده است.

محله‌های غربی تهران برای اجاره کانتینر
اجاره کانتینر پونک اجاره کانتینر صادقیه
اجاره کانتینر ستارخان اجاره کانتینر جنت آباد
اجاره کانتینر شهران اجاره کانتینر شهر زیبا
اجاره کانتینر طرشت اجاره کانتینر گیشا

انبار تهران؛ ارائه دهنده انواع خدمات مربوط به اجاره کانتینر غرب تهران

مرکز انبار تهران به عنوان یکی از بهترین ارائه دهنده‌های خدمات اجاره کانتینر در مناطق مختلف غرب تهران از جمله محله‌های غربی این شهر، انواع کانتینرهای 20 و 40 فوتی را با قیمت مناسب عرضه می‌کند. شما می‌توانید از مجموعه ما کانتینرها را در بهترین وضعیت ظاهری و با بهترین شرایط ممکن اجاره کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

22871543

تماس بگیرید (کلیک کنید)