اجاره کانتینر شرق تهران

اجاره کانتینر شرق تهران | اجاره ارزان‌قیمت این نوع انبارها در مرکز انبار تهران

اجاره کانتینر شرق تهران با شرایط آسان

کانتینر را می‌توان یکی از بهترین گزینه‌ها برای اجاره ارزان ‌قیمت انبار دانست. کانتینرها به دو دسته رایج 20 و 40 فوتی تقسیم می‌شوند که در مقیاس متریک (Metric)، ابعادی در حدود 6 و 12 متر دارند. نکته‌ای که در این میان در رابطه با اجاره انبار کانتینری وجود دارد این است که برخی کانتینرها دارای قابلیت تهویه و برخی دیگر از نوع یخچال‌دار هستند که برای مصارف خاصی استفاده می‌شوند. در نتیجه، از کانتینر می‌توان برای نگهداری انواع وسایل و لوازم استفاده کرد. در این مطلب با نکات ریز و درشت مربوط به اجاره کانتینر شرق تهران آشنا می‌شویم.

اجاره کانتینر در شرق تهران

تفاوت‌هایی که میان کانتینر و انبار وجود دارد

کانتینر که در زبان فارسی به آن بارگنج هم گفته می‌شود، یک فضای مستطیلی فلزی است که معمولا دیواره‌های آن را ورق‌های گالوانیزه کرکره‌ای تشکیل داده‌اند. کانتینرها در ابعاد و اندازه‌های استاندارد ساخته می‌شوند و نمی‌توان به صورت دلخواه کانتینری با ابعاد دلخواه را ساخت.

مطلب پیشنهادی: اجاره انبار عمومی شرق تهران

برخی از افرادی که قصد اجاره کانتینر شرق تهران را دارند، اطلاعات کمی درباره تفاوت‌های میان کانتینر و انبارهای معمولی دارند. یکی از مهم‌ترین تفاوت‌هایی که میان کانتینر و انبار معمولی وجود دارد، نوع سازه است. کانتینرها از نوع کاملا فلزی و بدون هیچ ستون بتونی و سقف‌های شیب‌داری هستند. به زبان ساده‌تر، کانتینرها یک طراحی یکسان دارند. اما انبارهای معمولی را می‌توانید مطابق با نیاز و سلیقه خود بسازید. برخی انبارها ستون‌های فلزی، برخی دیگر ستون‌های بتنی، برخی از انبارها دارای سقف شیروانی و برخی دیگر دارای سقف از نوع طاق هستند.

یکی دیگر از تفاوت‌های انبار و کانتینر، قابلیت انتقال است. کانتینر امکان سوار شدن روی کشتی و کامیون را دارد و می‌توانید با این کار آن را تا هر نقطه‌ای از زمین منتقل کنید. اما انبار یک سازه ثابت است که به هیچ عنوان چنین امکانی ندارد.

متراژ مشخص یکی دیگر از تفاوت‌های میان کانتینر و انبار است. کانتینرها با متراژ‌های 20 و 40 فوتی ساخته می‌شوند. این در حالی است که انبارها در متراژهای مختلفی ساخته می‌شوند. در واقع، تفاوت متراژ را می‌توان بزرگ‌ترین تفاوت میان انبار و کانتینر دانست.

مزایای اجاره کانتینر شرق تهران

اگر قصد اجاره کانتینر شرق تهران را دارید و دوبه‌شک هستید که آیا انتخاب درستی است که کانتینر را به انبار ترجیح دهید، باید بگوییم که کانتینر دارای برخی ویژگی‌ها است که باعث تمایز آن از انبار می‌شود. یکی از این ویژگی‌ها، هزینه کمتر اجاره است. کانتینرها هزینه اجاره به مراتب کمتری نسبت به انبار دارند و همین باعث می‌شود که بتوانید با اجاره این انبارها در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. نکته‌ای که در این میان وجود دارد این است که برخی کانتینرها مانند کانتینرهای یخچال‌دار، هزینه اجاره به مراتب بالاتری نسبت به کانتینرهای معمولی دارند.

برخی از کانتینرها از نوع دو درب هستند که این می‌تواند روی سرعت بارگیری و تخلیه بار در آن‌ها تاثیر به‌سزایی بگذارد. چرا که از دو طرف می‌توان به وسایل داخل کانتینر دسترسی داشت. این در حالی است که بسیاری از انبارها تنها یک درب برای تخلیه و بارگیری وسایل دارند.

 

شرکت اجاره کانتینر شرق تهران

 

از کانتینر می‌توان برای نگهداری چه نوع وسایلی استفاده کرد؟

شما می‌توانید از کانتینر برای نگهداری و دپوی انواع وسایل و تجهیزات شخصی و تجاری استفاده کنید. در این میان، باید به این نکته توجه داشته باشید که برای نگهداری برخی وسایل نیاز است که کانتینر شما دارای برخی امکانات ویژه مانند سیستم تهویه باشد. در ادامه جدولی از برخی وسایل قابل نگهداری در داخل کانتینر وجود دارد.

برخی وسایل قابل نگهداری در کانتینرهای انبار تهران
خودرو پوشاک
میوه‌جات اثاثیه منزل
مواد غذایی وسایل دفتر کار

کانتینرها به چند دسته تقسیم می‌شوند

کانتینرها را می‌توان با توجه به ابعاد و امکانات خود در دسته‌بندی‌های مختلفی قرار داد. یخچال‌دار، 20 فوتی، 40 فوتی و تهویه‌دار از جمله رایج‌ترین انواع کانتینر هستند که می‌توانید آن‌ها را از انبار تهران اجاره کنید. در ادامه با برخی از این کانتینرها آشنا می‌شویم.

کانتینرهای 20 فوتی

کانتینرهای 20 فوتی ابعادی در حدود 5 متر دارند و می‌توانید از آن‌ها برای نگهداری انواع خودروهای با ابعاد نسبتا کوچک، انواع مواد غذایی، محصولات تجاری مانند پوشاک و وسایل شخصی مانند دفتر کار و اثاثیه منزل استفاده کنید. نکته‌ای که در این میان وجود دارد این است که کانتینرهای 20 فوتی بیشتر برای مصارف شخصی یا کسب و کارهای کوچک استفاده می‌شوند.

کانتینرهای 40 فوت

کانتینرهای 40 فوتی با طول حدودا 12 متر، ابعادی تقریبا دو برابر کانتینرها 20 فوتی دارند و در نتیجه می‌توانید از آن‌ها برای مصارف تجاری بزرگ‌تر استفاده کنید. همچنین از این کانتینرها برای دپوی خودرو هم استفاده می‌شود.

کانتینرهای یخچال‌دار

کانتینرهای یخچال‌دار از جمله محبوب‌ترین انواع کانتینر هستند که می‌توانید از آن‌ها برای نگهداری انواع میوه‌جات و مواد غذایی فاسدشدنی استفاده کنید. کانتینرهای یخچال‌دار را می‌توان در دو نوع 20 و 40 فوتی با توجه به نیاز اجاره کرد.

 

قیمت اجاره کانتینر شرق تهران

 

مزایای اجاره کانتینر از انبار تهران

اجاره کانتینر شرق تهران از انبار تهران مزایای زیادی دارد که یکی از مهم‌ترین‌های آن‌ها، تامین امنیت وسایل شما است. در مجموعه ما، تمام کانتینرها دارای دوربین مداربسته و نگهبانی 24 ساعته هستند که می‌توانند امنیت کانتینرها و وسایل داخل آن‌ها را به خوبی تامین کنند.

یکی دیگر از مزایای اجاره کانتینر از انبار تهران، اجاره کانتینرها به صورت شخصی است. برخی مراکز اقدام به اجاره کانتینر به صورت مشترک می‌کنند که این می‌تواند باعث آسیب رسیدن به وسایل و کاهش امینت کانتینر شود.

اجاره کانتینر برای وسایل منزل در شرق تهران:

اجاره کانتینر برای وسایل منزل در شرق تهران

اجاره کانتینر برای وسایل منزل در شرق تهران یک راه عالی برای ذخیره و نگهداری امن اقلام خانگی است. کانتینرها به عنوان یک انبار موقتی عمل می‌کنند و امکان حفظ تمام وسایل شما را با امنیت بالا فراهم می‌کنند.

این سرویس به شما اجازه می‌دهد تا وسایل منزل اضافی یا غیرضروری را به راحتی بسته به نیازهایتان ذخیره کرده و به فضای بیشتری در خانه خود دسترسی داشته باشید.

با اجاره کانتینر، شما می‌توانید به طور منظم به وسایل خود دسترسی داشته باشید و آنها را مرتب کنید. همچنین، این سرویس امکان حفظ وسایل از آسیب‌ها و خطرات محتمل مانند رطوبت، گرد و غبار و آفتاب را فراهم می‌کند.

با توجه به موقعیت جغرافیایی شرق تهران، اجاره کانتینر برای وسایل منزل به عنوان یک راه مقرون به صرفه و کارآمد برای ذخیره سازی موقت محصولات شما خواهد بود.

انبار تهران؛ بهترین مرجع برای اجاره کانتینر شرق تهران

از دید مشتریان، انبار تهران به عنوان بهترین گزینه برای اجاره کانتینر شرق تهران شناخته می‌شود. شما می‌توانید از مرکز ما انواع کانتینر را با کمترین هزینه ممکن و با شرایط عالی اجاره کنید. این در کنار ارائه خدمات مانند نگهبانی 24 ساعته باعث می‌شود که دریافت خدمات از مرکز ما نسبت به مجموعه‌های دیگر اولویت داشته باشد.

مطالب مرتبط

22871543

تماس بگیرید (کلیک کنید)