اجاره انبار دولتی

اجاره انبار دولتی | اجاره انبارهای مطمئن و ایمن با نرخ دولتی و کم

اجاره انبار دولتی؛ انباری با امکانات انبار شخصی و هزینه مناسب

اجاره انبارهای دولتی را می‌توان در دسته‌بندی اجاره انبار های مقرون به صرفه و کاربردی قرار داد. این انبارها از تمام امکانات انبارهای معمولی و عمومی برخوردار هستند و برای تعدیل نرخ‌ها با هزینه کمتری اجاره داده می‌شوند. توجه داشته باشید که برخی از انبارهای دولتی برای نگهداری وسایل خاصی به کار گرفته می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان لوازم کسب‌وکار اشاره کرد. البته بیشتر انبارهای دولتی دیگر برای نگهداری وسایل مختلف محدودیتی ندارند. برای کسب اطلاعات درباره شرایط و چگونگی اجاره انبار دولتی، این مطلب از انبار تهران را از دست ندهید.

انبارهای دولتی چه تفاوتی با انبارهای معمولی دارند؟

انبارهای معمولی تمام امکانات مورد نیاز برای یک انبار را دارند. در تقریبا تمام این انبارها می‌توانید به آب، برق و گاز دسترسی کامل داشته باشید. تقریبا تمام انبارها هم نورگیر مناسب دارند. حال این سوال مطرح می‌شود که آیا انبارهای دولتی هم از چنین امکانات ساده اما ضروری برخوردار هستند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم بله. انبارهای دولتی از تمام امکاناتی که انبارهای معمولی دارند، برخوردار هستند.

اشاره به این نکته هم خالی از لطف نیست که برخی انبارهای معمولی امکاناتی مانند امکان تنظیم دما را دارند. این باعث می‌شود که بتوانید دمای انبار را مطابق با نیاز خود کاهش دهید و از آن به عنوان سردخانه برای میوه‌جات و مواد غذایی استفاده کنید. توجه داشته باشید که برخی انبارهای دولتی هم از چنین امکاناتی بهره‌مند هستند و می‌توانید از انبار تهران این نوع انبارها را اجاره کنید.

بعضی از انبارها برای ورود و خروج راحت کالا، بیشتر از یک درب دارند که بیشتر از این نوع انبارها برای کسب‌وکارهای مختلفی استفاده می‌شود. برخی از این نوع انبارها در قالب انبارهای دولتی اجاره داده می‌شوند و می‌توانید با هزینه کمتری نسبت به انبارهای معمولی آن‌ها را اجاره کنید.

 

قیمت اجاره انبار دولتی

 

انبارهای دولتی چه ویژگی‌هایی دارند؟

انبارهای دولتی از نظر امکانات تقریبا هیچ تفاوتی با انبارهای معمولی ندارند. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که انبارهای دولتی در برخی مواقع شرایطی برای اجاره و همین‌طور نگهداری تجهیزات و محصولات دارند. به‌عنوان‌مثال، ممکن است تنها افرادی که شرایط خاصی برای کسب‌وکار خود دارند بتوانند این نوع انبارها را اجاره کنند.

نکته دیگری که درباره شرایط اجاره برخی انبارهای دولتی وجود دارد این است که در بعضی از این انبارها تنها می‌توان از لوازم و تجهیزات خاص نگهداری کرد. به عبارتی دیگر، برخی از انبارهای دولتی به عنوان سهمیه برای محصولات خاص در نظر گرفته شده‌اند. اما به طور کلی می‌توان گفت که برای اجاره انبار دولتی شرایط خاصی برای اجاره و نگهداری لوازم و تجهیزات خاص وجود ندارد.

آیا برای انبارهای دولتی هم نیاز به انباردار دارید؟

انبارهای دولتی در متراژهای مختلفی ارائه می‌شوند که شما می‌توانید با توجه به نیاز خود آن‌ها را تهیه کنید. اشاره به این نکته هم خالی از لطف نیست که از انبارهای دولتی می‌توان برای مصارف شخصی و تجاری استفاده کرد. برای انبارهای عمومی که برای مصارف شخصی استفاده می‌شوند، نیازی به استفاده از خدمات مسئول انبار ندارید.

اگر قصد دارید از اجاره انبار دولتی برای مصارف تجاری و برای کسب‌وکار خود استفاده کنید، توصیه می‌کنیم به سراغ انباردار برای کنترل وضعیت انبار و پیگیری امور آن بروید. انباردار وظایف مختلفی مانند کنترل ورودی‌ها و خروجی‌ها و امور انبارگردانی را بر عهده دارد و تمام برگه‌ها و قبوض از جمله اعلام موجودی و مرجوعی‌ها را صادر می‌کند. این باعث می‌شود که انبار دولتی شما به بهترین شکل اداره شود.

نکات مهم در اجاره انبارهای دولتی

اگر قصد اجاره انبارهای دولتی را دارید، باید حتما به نکات و موارد مختلفی توجه کنید که از جمله آن‌ها می‌توان به سلامت ظاهری انبار، عدم وجود مشکلات قانونی و اداری و هزینه اجاره اشاره کرد. در رابطه با سلامت ظاهری انبار باید بگوییم که هرگونه دفرمه شدن ستون‌ها، ترک‌های عمیق و آثار ریختگی می‌توانند نشان‌دهنده عدم برخورداری ایمنی کافی در انبار شما باشند. توصیه می‌کنیم اگر قصد اجاره انبار دولتی دارید، حتما به این موضوع توجه داشته باشید. چرا که عدم توجه به سلامت انبار می‌تواند منجر به آسیب به وسایل داخل آن در مواقعی مانند زلزله شود.

موضوع بعدی که درباره اجاره انبار دولتی وجود دارد، عدم وجود مشکلات قانونی و اداری برای انبار مد نظر شما است. انبار دولتی که قصد اجاره آن را دارید، به هیچ عنوان نباید مشکلات قانونی و اداری داشته باشد. در غیر این صورت، ممکن است بعد از اجاره انبار، مشکلات آن گردن شما بیفتند و برای رفع آن‌ها هزینه و وقت زیادی را صرف کنید.

نکته بعدی در رابطه با اجاره انبار دولتی، موضوع هزینه اجاره است. انبارهای دولتی با هدف اجاره با قیمت پایین ارائه می‌شوند و در نتیجه اگر انبار مورد نظر شما از نظر هزینه اجاره تفاوت چندانی با انبار معمولی ندارد، دیگر نمی‌توان به آن انبار دولتی گفت.

 

 

تعرفه اجاره انبار دولتی

 

چرا برای اجاره انبارهای دولتی به سراغ انبار تهران بروید؟

مجموعه انبار تهران خدمات متنوعی را برای انبارهای دولتی خود ارائه می‌دهد که این خدمات همه در قالب پکیج، با اجاره انبار ارائه داده می‌شوند. اشاره به این نکته هم خالی از لطف نیست که امکانات انبارهای دولتی با هم متفاوت می‌باشد و ممکن است انبار مد نظر شما تمام امکانات ذکر شده را نداشته باشد. در ادامه، جدولی از برخی امکانات ارائه شده برای انبارهای دولتی وجود دارد.

برخی امکانات ارائه شده برای انبارهای دولتی
دوربین‌های مداربسته کنترل ورودی‌ها و خروجی‌های انبارها
نگهبانی 24 ساعته چیدمان اصولی وسایل در انبار
ارائه خدمات مربوط به انبارداری ارائه انبارها با امکانات ضروری از جمله آب، گاز و برق

انبارهای دولتی را از انبار تهران بخواهید

ما در انبار تهران انواع انبار دولتی را با بهترین قیمت ممکن برای اجاره ارائه می‌دهیم. این انبارها از نظر امکانات تقریبا هیچ تفاوتی با انبارهای معمولی ندارند و با هدف تعدیل هزینه‌های اجاره ارائه می‌شوند. شما می‌توانید همین حالا برای قیمت اجاره انبار دولتی، دریافت لیست انبارهای موجود و اجاره انبار دلخواه، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

22871543

تماس بگیرید (کلیک کنید)