اجاره انبار برای اثاثیه منزل

اجاره انبار وسایل منزل | ویژگی‌های یک انبار مناسب + شرایط و قیمت اجاره

اجاره انبار برای اثاثیه منزل برای دپوی امن این لوازم:

بسیاری از افراد به دلیل تعویض خانه، مهاجرت و یا خرید اثاثیه جدید، به دپو کردن لوازم منزل خود در یک مکان امن نیاز دارند. انباری‌ های خانگی عموما بسیار کوچک هستند و تنها می‌توان در آن‌ها اسباب کوچک و کارتن‌های حاوی اثاثیه منزل را در این انباری‌ها نگهداری کرد. به همین خاطر افراد به اجاره یک انبار مجزا، بزرگ و با امنیت مناسب برای دپوی اثاثیه خود نیاز دارند. اجاره انبار برای اثاثیه منزل مزایای بسیار زیادی مانند امنیت بالا و همچنین دسترسی اختصاصی دارد.

باید اشاره کرد، به شرطی این مزایا در دسترس شما خواهند بود که شما انبار مورد نیاز خود را از یک شرکت معتبر مانند انبار تهران اجاره کنید. چرا که شرکت‌های معتبر تمام انبارهای خود را بیمه آتش‌سوزی و سرقت می‌کنند تا شما بتوانید با خیال راحت اثاثیه باارزش منزلتان را در این انبارها دپو کنید.

 

شرکت اجاره انبار برای اثاثیه منزل

 

چرا به اجاره انبار برای اثاثیه منزل نیاز داریم؟

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که اجاره انبار تنها برای دپو اثاثیه فروشگاه است. درصورتی‌که در کشورهای پیشرفته خارجی، افراد با اجاره انبارها، اثاثیه اضافی منزل خود را در یک محیط امن و با کم‌ترین خطر سرقت و آتش‌سوزی نگهداری می‌کنند.

همچنین نگهداری لوازم منزل در انبارهای اجاره‌ای، در شرایطی که شما نمی‌توانید از آن‌ها استفاده کنید، گزینه‌ای بسیار مناسب است. چرا که با اجاره انبار برای اثاثیه منزل، شما خیالتان از امنیت وسایل باارزشتان راحت خود بود و از طرف دیگر می‌توانید در هر شرایطی، به این وسایل دسترسی داشته باشید.

برخی از افراد به‌جای اجاره انبار برای اثاثیه منزل، به سراغ دپوی لوازم خود در خانه نزدیکان خود می‌روند. درصورتی‌که در این شرایط آن‌ها نمی‌توانند در هر زمان به وسایل خود دسترسی داشته باشند. همچنین ممکن است برای نزدیکان این افراد نیز مشکلات بسیار زیادی به وجود بیاید.

از طرف دیگر، دپوی اثاثیه در منزل یا انبار اشخاص دیگر ریسک بسیار بالایی دارد. برای مثال اگر انبار یا خانه فرد مورد نظر دچار حریق شود، تمام لوازم با ارزش منزل شما از بین می‌رود و شما نمی‌توانید خسارت آن‌ها را دریافت کنید. تقریبا هیچ‌کدام از این مشکلات در انبارهای اجاره‌ ای مخصوص اثاثیه منزل وجود ندارد.

این نوع انبارهای دارای بیمه سرقت و آتش‌سوزی هستند، به‌صورت 24 ساعته مراقبت می‌شوند و همچنین شما در هر زمان می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید. در ادامه با برخی از مهم‌ترین مزایای اجاره انبار برای اثاثیه منزل آشنا می‌شویم.

انبارهای اجاره‌ای برای اثاثیه منزل بسیار امن هستند

می‌توان گفت که دغدغه اصلی افرادی که اثاثیه منزل خود را دپو می‌کنند، ریسک سرقت یا آسیب دیدن لوازم آن‌ها است. شما با اجاره انبار اثاثیه منزل، می‌توانید وسایل خود را در انبارهایی با مراقبت 24 ساعته نگهداری کنید. همچنین تنها شما به این انبارها دسترسی دارید و هیچ فرد دیگری نمی‌تواند وارد انبار شما شود.

البته برخی از انبارهای اجاره‌ای به‌صورت عمومی اجاره داده می‌شوند که گزینه‌ای مناسب برای دپوی لوازم گران‌ قیمت نیستند. پس اگر نگران به سرقت رفتن اثاثیه خود یا آسیب دیدن آن‌ها هستید، با اجاره انبار برای اثاثیه منزل خیال خود را برای همیشه راحت کنید.

 

قیمت اجاره انبار برای اثاثیه منزل

 

می‌توانید انبارهای اجاره‌ای را در سایزهای مختلف اجاره کنید

یکی از مهم‌ترین مزایای اجاره انبار برای اثاثیه منزل این است که شما می‌توانید در مساحت‌های مختلف، بسته به حجم وسایل خود انبار اجاره کنید. تنوع انبارهای قابل اجاره بسیار بالا است و شما قدرت انتخاب بالایی در این زمینه دارید.

انبارهای اجاره‌ای بیمه سرقت و آتش‌سوزی دارند

یکی دیگر از مهم‌ترین مزایای اجاره انبار اثاثیه منزل، برخورداری این انبارها از بیمه سرقت و آتش‌سوزی است. درواقع اگر لوازم منزل شما دچار حریق شوند یا به سرقت بروند، شما می‌توانید خسارت خود را به‌صورت کامل دریافت کنید. البته باید اشاره کرد که این سرویس تنها برای افزایش اطمینان خاطر شما در نظر گرفته شده است و انبارهای شرکت‌های معتبر به‌صورت 24 ساعته تحت نظارت نگهبانان مجرب هستند.

شرکت‌های اجاره انبار، صفر تا صد بسته‌بندی و حمل اثاثیه شما را برعهده می‌گیرند

بسته‌بندی اصولی اهمیت زیادی در سالم ماندن اثاثیه شما در زمان دپو دارد. شرکت‌های معتبر اجاره انبار مانند مجموعه انبار تهران از صفر تا صد بسته‌بندی و حمل اثاثیه منزل شما را برعهده می‌گیرند. درواقع شما می‌توانید تمام مراحل بسته‌بندی، جابه‌جایی و انبارکردن را به این شرکت‌ها بسپارید. در ادامه جدول روش بسته‌بندی اصولی اثاثیه منزل برای دپو در انبار را مشاهده می‌کنید.

نوع وسیله شرایط بسته‌بندی
لوازم صوتی و تصویری بسته‌بندی با انواع تجهیزات حفاظتی مانند پلاستیک‌های حبا‌ب‌دار و کارتن‌های مقاوم
لوازم الکتریکی بزرگ مانند یخچال، ماشین لباس‌شویی و ماشین ظرف‌شویی بسته‌بندی با انواع تجهیزات حفاظتی مانند پلاستیک‌های حبا‌ب‌دار و کارتن‌های مقاوم
سرویس چوب بسته‌بندی با پلاستیک حباب‌دار
اثاثیه کوچک قرار دادن در کارتن‌های مقاوم
انواع پوشاک بسته‌بندی به‌صورت وکیوم یا قرار دادن در چمدان و کارتن‌های مقاوم
فرش استفاده از پوشش پلاستیکی
مبلمان بسته‌بندی با پلاستیک حباب‌دار

 

در هنگام اجاره انبار برای اثاثیه منزل به این نکات توجه کنید

توجه به برخی نکات در هنگام اجاره انبار برای اثاثیه منزل به شما کمک می‌کند تا انباری بهتر و مقرون‌به‌صرفه‌تر اجاره کنید. برای مثال انبار مورد نظر شما باید دسترسی مناسبی داشته باشد. برخی از انبارها در نقاط حاشیه‌ای شهر هستند و امنیت و دسترسی نامناسبی دارند. به همین خاطر باید سعی کنید انبارهایی که در نقاط مرکزی‌تر شهر هستند را اجاره نمایید.

از طرف دیگر یک انبار اجاره‌ای خوب باید نگهبانی 24 ساعته داشته باشد تا خطر سرقت اثاثیه با ارزش شما را تهدید نکند. همچنین در هنگام اجاره انبار برای لوازم منزل باید به این نکته توجه داشته باشید که دسترسی اختصاصی مولفه‌ای بسیار مهم است. چرا که تنها شما باید به وسایل منزلتان دسترسی داشته باشید و دسترسی افراد دیگر به آن‌ها ریسک سرقت را افزایش می‌دهد.

به‌طور خلاصه مهم‌ترین نکاتی که در هنگام اجاره انبار برای اثاثیه منزل باید به آن‌ها توجه داشته باشید عبارت‌اند از:

  • انبار اثاثیه منزل باید دارای نگهبانی 24 ساعته باشد
  • انبارهای اجاره‌ای اثاثیه منزل باید به‌صورت اختصاصی باشند
  • دسترسی انبار اثاثیه منزل باید مناسب باشد

 

اجاره انبار اثاثیه منزل در تهران

 

قیمت انبار اثاثیه منزل به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت اجاره انبار اثاثیه منزل به مولفه‌های مختلفی مانند موقعیت جغرافیایی انبار، مساحت آن و البته نرخ مصوب اتحادیه انبارداران بستگی دارد. به همین خاطر نمی‌تواند عددی دقیق برای قیمت اجاره این نوع انبارها مشخص کرد. از طرف دیگر قیمت مولفه‌ای بسیار مهم برای افرادی است که قصد اجاره انبار وسایل منزل را دارند.

چرا که آن‌ها باید قبل از اجاره، هزینه‌های آن را به‌صورت دقیق محاسبه کنند. به همین خاطر اگر قصد اجاره انبارهای مناسب لوازم منزل را دارید، آشنایی با مولفه‌های تاثیرگذار بر هزینه‌های آن‌ها می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد.

برخی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت انبار اثاثیه منزل عبارت‌اند از:

  • موقعیت جغرافیایی انبار: یکی از مهم‌ترین مولفه‌های تاثیرگذار بر قیمت انبار اثاثیه منزل، موقعیت جغرافیایی انبار است. برای مثال هزینه اجاره انبارهایی که در مرکز شهر تهران قرار دارند، بیشتر از هزینه اجاره انبارهای واقع در حاشیه تهران هستند. به همین خاطر حتما به این پارامتر در هنگام انتخاب انبار مناسب برای دپوی وسایل منزل توجه کنید
  • مساحت انبار: همان‌طور که می‌دانید انبارهای مناسب برای دپوی اثاثیه منزل در مساحت‌های مختلفی عرضه می‌شوند. چرا که تعداد لوازم منزل افراد با یکدیگر متفاوت است. برخی می‌توانند اثاثیه خود را در یک انبار 12 متری نگهداری کنند و برخی دیگر به یک انبار بسیار بزرگ‌تر نیاز دارند. این تفاوت مساحت می‌تواند تاثیر زیادی روی قیمت اجاره انبار برای وسایل منزل بگذارد. قطعا هرچه مساحت انبار شما بزرگ‌تر باشد، هزینه اجاره آن نیز بالاتر خواهد بود
  • نرخ مصوب اتحادیه انبارداران: یکی دیگر از مولفه‌های تاثیرگذار بر قیمت انبار برای اثاثیه منزل، نرخ مصوب اتحادیه انبارداران است. این اتحادیه هرساله نرخ مصوبی برای هزینه اجاره انبارها برای اسباب کشی منزل منتشر می‌کند که شرکت‌ها باید انبارهای خود را مطابق با آن نرخ اجاره دهند. البته این نرخ ثابت نیست و بسته به شرایط انبار می‌تواند تغییر کند.

 

اجاره انبار برای لوازم منزل

 

جدول قیمت اجاره انبار برای اثاثیه منزل

همان‌طور که اشاره شد، قیمت اجاره انبار اثاثیه منزل به مولفه‌های زیادی بستگی دارد. بااین‌حال اتحادیه انبارداران هرساله یک لیست کامل برای مشخص کردن هزینه نگهداری لوازم مختلف منتشر می‌کند. جدول قیمت انبارداری برخی از اثاثیه در سال 1401 به شرح زیر هستند:

نوع وسیله نرخ انبارداری واحد
لوازم الکتریکی ایرانی مانند یخچال و ماشین لباس‌شویی در اندازه کوچک حدود 80 هزار تومان هر دستگاه
لوازم صوتی و تصویری تا ابعاد 32 اینچ  حدود 95 هزار تومان هر دستگاه
وسایل الکتریکی ایرانی در اندازه بزرگ حدود 150 هزار تومان هر دستگاه
وسایل الکتریکی خارجی بزرگ مانند ساید‌بای‌ساید توافقی هر دستگاه
لوازم صوتی و تصویری از 32 اینچ به بالا توافقی هر دستگاه
وسایل الکتریکی ایرانی در اندازه متوسط حدود 120 هزار تومان هر دستگاه

با انبار تهران، اثاثیه منزل خود را در مکانی امن دپو کنید

استفاده از انبارهای اجاره‌ای به‌شرطی مفید است و می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای نگهداری اثاثیه منزل باشد که شما از خدمات اجاره انبار اثاثیه منزل شرکت‌های معتبر و باسابقه استفاده کنید.

مجموعه انبار تهران یکی از همین شرکت‌ها است که سابقه‌ای بسیار طولانی در زمینه ارائه انواع انبارها برای دپوی لوازم منزل دارد. شما می‌توانید در تمام مناطق تهران، انبارهای امن و بزرگ ما را برای نگهداری اثاثیه منزل خود اجاره کنید. برای اطلاع از قیمت‌های روز و همچنین دریافت مشاوره در زمینه بهترین انبار برای دپوی لوازم منزل می‌توانید با کارشناسان ما در مجموعه انبار تهران تماس بگیرید.

خلاصه و نتیجه گیری:

اجاره انبار برای اثاثیه منزل یکی از راه‌های موثر برای مدیریت و ذخیره سازی اموال خانه است. شرکت انبار تهران به عنوان یکی از پیشروهای ارائه خدمات اجاره انبار در ایران، به ارائه خدمات متنوع و حرفه‌ای در این زمینه می‌پردازد.

خدمات اجاره انبار اثاثیه منزل از طرف شرکت انبار تهران شامل امکاناتی همچون انتخاب انبار با اندازه و مشخصات مناسب برای نیازهای مشتریان، امنیت بالا، امکانات دسترسی آسان و تسهیلات اضافی مانند جابجایی و بسته‌بندی اشیاء می‌شود.

اجاره انبار برای اثاثیه منزل مزایای بسیاری دارد. اولاً، این امکان به مهاجران یا افرادی که به موقتیت نیاز دارند کمک می‌کند تا اموال خود را در محلی ایمن و مطمئن نگهداری کنند.

ثانیاً، این خدمات به افرادی که به دلیل محدودیت‌های فضایی در منزل خود نمی‌توانند اموال خود را ذخیره کنند، کمک می‌کند. همچنین، این امکان به افرادی که به دنبال انتقال و ذخیره اثاثیه منزل در دوره‌های مختلف هستند کمک می‌کند تا فرآیند انتقال و مدیریت اموال خود را بهبود بخشند.

شرکت ما یعنی انبار تهران با ارائه خدمات حرفه‌ای و با استفاده از فناوری‌های پیشرفته، به مشتریان خود اطمینان می‌دهد که اموال آن‌ها در محیطی امن و مطمئن نگهداری می‌شوند. از طریق اجاره انبار برای اثاثیه منزل از شرکت انبار تهران، مشتریان می‌توانند به راحتی و با اطمینان از اموال خود مراقبت کنند و از دغدغه‌های مربوط به ذخیره سازی اثاثیه خود در منزل خود خلاص شوند.

مطالب مرتبط

22871543

تماس بگیرید (کلیک کنید)