اجاره کانتینر شمال تهران

اجاره کانتینر شمال تهران | شرایط اجاره کانتینر به‌عنوان انبار + مناطق تحت پوشش

اجاره کانتینر شمال تهران برای دپوی وسایل در یک محیط اختصاصی

کانتینرها محفظه‌های فولادی هستند که عموما از آن‌ها برای جابه‌جایی کالاها با کشتی استفاده می‌شود. اما طی سال‌های اخیر این محفظه‌های فولادی برای دپو وسایل در مکان‌های مخصوص نیز کاربرد دارند. چرا که کانتینرها می‌توانند به‌خوبی از وسایل درونشان محافظت کنند. به همین خاطر اجاره کانتینر به یکی از محبوب‌ترین روش‌ها برای دپوی وسایل تبدیل شده است. شما در شهر تهران نیز می‌توانید با اجاره کانتینر از شرکت‌های معتبر مانند انبار تهران، وسایل خود را در یک محفظه کاملا امن و اختصاصی دپو کنید. در ادامه با شرایط اجاره کانتینر شمال تهران و مزایای آن آشنا می‌شویم.

اجاره کانتینر شمال تهران چه مزایایی دارد؟

به‌طور کلی افراد برای دپوی وسایل خود به یک مکان امن نیاز دارند که در کنار دسترسی مناسب، هزینه پایینی نیز داشته باشد و بتوان به‌صورت اختصاصی به این مکان دسترسی داشت. کانتینرهای اجاره‌ای شرکت‌های معتبر مانند انبار تهران از تمامی این ویژگی‌های برخوردار هستند. به همین خاطر مزایای اجاره کانتینر شمال تهران بسیار زیاد است و به یک یا دو مورد محدود نمی‌شود.

 

قیمت اجاره کانتینر شمال تهران

 

کانتینرها به‌صورت اختصاصی در اختیار شما هستند

اگر قصد اجاره کانتینر در شمال تهران را دارید، باید به شما بگوییم که کانتینرهای اجاره‌ای به‌صورت اختصاصی در اختیار شما قرار می‌گیرند و شما می‌توانید در هر زمان، وسایلی را به داخل آن‌ها ببرید یا وسایل مورد نیازتان را از کانتینرها خارج کنید. از طرف دیگر در هر زمانی به کانتینر خود دسترسی دارید و به اجازه هیچ شخصی برای باز کردن کانتینر خود نیاز نخواهید داشت.

کانتینرها امنیت بسیار بیشتری نسبت به انبارها دارند

کانتینرهای اجاره‌ای به‌صورت کاملا بسته هستند و درب آن‌ها توسط شما پلمب می‌شود. از طرف دیگر امکان دسترسی به وسایل دپو شده درون این کانتینرها بدون باز کردن پلمب آن‌ها به‌هیچ‌عنوان وجود ندارد. به همین خاطر می‌توان گفت که اجاره کانتینر شمال تهران امنیت بسیار بالایی دارد.

از طرف دیگر باید گفت که محفظه فولادی کانتینرها، اجازه نفوذ به عوامل محیطی مانند آب، باران، نور خورشید، رطوبت و گرد و غبار نمی‌دهد و به همین خاطر از این نظر نیز امنیت بیشتری نسبت به انبارهای اجاره‌ای دارند. البته باید اشاره کرد که نگهداری وسایل حساس به گرما در کانتینرها توصیه نمی‌شود. چرا که عموما این محفظه‌های فولادی در محیط‌های باز انبار می‌شوند و تحت تابش نور مستقیم خورشید هستند. به همین خاطر ممکن است وسایل حساس به گرما، درون کانتینرها آسیب ببینند.

قیمت اجاره کانتینر بسیار مناسب است

قیمت اجاره کانتینر شمال تهران یا مناطق دیگر پایتخت اهمیت بسیار زیادی دارد. چرا که افراد باید بتوانند وسایل خود را در یک مکان برای مدتی طولانی دپو کنند، بدون این که دغدغه‌ای از بابت هزینه بالای اجاره این مکان داشته باشند. به همین خاطر یکی از مهم‌ترین مزایای اجاره کانتینر شمال تهران، قیمت بسیار مناسب آن است. چرا که قیمت اجاره کانتینرها از قیمت اجاره انواع انبارها نسبتا پایین‌تر است.

 

شرکت اجاره کانتینر شمال تهران

 

کانتینرهای اجاره‌ای از بیمه سرقت و آتش‌سوزی برخوردار هستند

شرکت‌های معتبر ارائه‌دهنده خدمات اجاره کانتینر در شمال تهران مانند مجموعه انبار تهران، تمام کانتینرهای اجاره‌ای خود را بیمه سرقت و آتش‌سوزی می‌کنند تا در صورت وقوع آتش‌سوزی یا سرقت، تمام خسارت افراد به‌صورت کامل توسط بیمه پرداخت شود. این مزیت برای افرادی که وسایل باارزش خود را در کانتینرها دپو می‌کنند اهمیت زیادی دارد. چرا که ارزش وسایل این افراد بالا است و آن‌ها نمی‌خواهید وسایل خود را بر اثر سرقت یا آتش‌سوزی از دست بدهند. البته باید اشاره کرد که شرکت‌های معتبر مانند انبار تهران به‌صورت 24ساعته از کانتینرهای اجاره‌ای خود مراقبت می‌کنند تا هیچ‌گونه مشکلی برای وسایل باارزش مشتریان به وجود نیاید.

امکان اجاره روزانه، هفتگی و ماهانه کانتینرها

یکی دیگر از مزایای اجاره کانتینر شما‌ل تهر‌ان، عدم وجود محدودیت زمانی برای اجاره کانتینرها است. به عبارت دیگر شما می‌توانید این نوع انبارها را به‌صورت ماهانه، هفتگی و حتی روزانه اجاره کنید. برای مثال اگر قصد جابه‌جایی منزل خود را دارید و باید وسایل خود را در یک مکان امن برای یک هفته رزرو کنید، اجاره کانتینر شمال تهران یا مناطق دیگر بهترین گزینه برای شما است.

انواع کانتینر برای اجاره در شمال تهران را بشناسید

کانتینرهای اجاره‌ای شرکت‌های باسابقه مانند انبار تهران، تنوع مناسبی دارند. شما بسته به خواسته خود می‌توانید کانتینرهای 20 فوت، 40 فوت و یخچال‌دار اجاره کنید. تفاوت کانتینرهای 40 و 20 فوت در اندازه آن‌ها است. کانتینرهای اجاره‌ای 20 فوت، نیاز بسیاری از افراد برای دپو وسایل را پوشش می‌دهند اما اگر میزان وسایل شما زیاد است، اجاره کانتینرهای 40 فوت را به شما پیشنهاد می‌کنیم. از طرف دیگر اگر شما قصد دپو محصولات فاسدشدنی مانند سبزیجات یا محصولات باغی را دارید، اجاره کانتینرهای یخچال‌دار را به شما پیشنهاد می‌کنید. چرا که این نوع کانتینرها دارای یخچال هستند و می‌توانند به‌خوبی محصولات فاسدشدنی را در آن‌ها دپو کرد.

انواع کانتینر برای اجاره در شمال تهران عبارت‌اند از:

  • کانتینرهای 20 فوت
  • کانتینرهای 40 فوت
  • کانتینرهای یخچال‌دار

 

اجاره کانتینر در شمال تهران

 

مناطق تحت پوشش اجاره کانتینر در شمال تهران

بسیاری از مناطق شما‌ل تهران مانند درکه، قلهک، زعفرانیه و نیاوران، تحت پوشش خدمات اجار‌ه کانتینر مجموعه انبار تهران هستند. این تنوع مناطق تحت پوشش به این علت است که شما بتوانید دسترسی مناسبی به کانتینر اجاره‌ای خود داشته باشید و برای دپو کردن وسایل در آن به طی کردن مسافتی طولانی نیاز پیدا نکنید. در جدول زیر مناطق شما‌لی تهران که در آن‌ها خدمات اجاره کانتینر ارائه می‌شود را مشاهده می‌کنیم.

مناطق شمالی تهر‌ان که در آن‌ها خدمات اجار‌ه کانتینر ارائه می‌شود:
اجاره کانتینر درکه اجاره کانتینر داوودیه
اجاره کانتینر قلهک اجاره کانتینر اقدسیه
اجاره کانتینر سوهانک اجاره کانتینر زعفرانیه
اجاره کانتینر الهیه اجاره کانتینر نیاوران
اجاره کانتینر مینی سیتی اجاره کانتینر دزاشیب

اجاره کانتینر شمال تهران را از انبار تهران بخواهید

مجموعه انبار تهران یکی از باسابقه‌ترین و معتبرترین شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات انبارداری در تهران می‌باشد. شما می‌توانید انواع کالاهای تجاری، خودروهای لوکس، اثاثیه منزل، محصولات باغی یا پروتئینی (کانتینر یخچال‌دار) و … را در کانتینرهای اجاره‌ای انبار تهران دپو کنید. کانتینرها مجموعه ما در بهترین و امن‌ترین شرایط نگهداری می‌شوند و هزینه اجاره آن‌ها نیز بسیار مناسب است.

مطالب مرتبط

22871543

تماس بگیرید (کلیک کنید)