اجاره انبار عمومی

اجاره انبار عمومی | یک انبار مناسب برای دپو وسایل منزل و دیگر کالاها | 22871543

اجاره انبار عمومی؛ مناسب برای دپو انواع وسایل و اجناس

تنوع انبارهای اجاره‌ای بسیار زیاد است و افراد می‌توانند بسته به کاربری و حجم وسایل خود، یکی از انبارهای اجاره‌ای را برای دپو وسایل انتخاب کنند. انبارهای عمومی از بهترین گزینه‌ها برای دپوی انواع وسایل منزل یا محصولات هستند. چرا که می‌توان مقداری از فضای این انبار را اجاره کرد و به همین خاطر هزینه اجاره آن از هزینه اجاره انبار اختصاصی پایین‌تر است. بسیاری از افراد تصور می‌کنند که انبارهای عمومی تنها برای دپو کردن محصولات کشاورزی یا صنعتی هستند. اما باید گفت که شما می‌توانید با اجاره انبار عمومی، وسایل منزل خود را نیز در این نوع انبار دپو کنید. چرا که محدودیتی در میزان مساحت اجاره وجود ندارد.

انبار عمومی چیست؟

عموما انبارها به دو دسته عمومی و اختصاصی تقسیم می‌شوند. در انبارهای اختصاصی، تنها شما می‌توانید به وسایل دپو شده خود دسترسی داشته باشید و تنها وسایل شما در این نوع انبارها دپو می‌شوند. اما انبارهای عمومی فضای بسیار بزرگی دارند و افراد بسته به نیاز خود می‌توانند قسمتی از آن‌ها را برای دپو وسایل خود اجاره کنند. برای مثال یک انبار مساحت 1000 متر دارد و شما می‌توانید 100 متر آن را برای انبار کردن وسایل منز خود اجاره کنید.

 

 

اجاره انبار عمومی

 

عموما از انبارهای عمومی برای دپو محصولات کارخانه‌ها و یا میوه‌ها استفاده می‌شود؛ اما طی سال‌های اخیر، با توجه به افزایش قیمت اجاره انبار در تهران، این نوع انبارها در دپو وسایل منزل نیز کاربرد دارند. در واقع شما با اجاره انبار عمومی برای منزل در تهران، می‌توانید وسایل خود را در یک فضای امن و با هزینه مناسب دپو کنید.

مزایای اجاره انبار عمومی را بشناسید

اجاره انبار عمومی یکی از بهترین گزینه‌ها برای دپو وسایل منزل، اجناس فروشگاهی و محصولات تولیدی است. چرا که هزینه آن مناسب می‌باشد و شما می‌توانید بسته به نیاز خود، مساحت مشخصی از این نوع انبارها را اجاره کنید. البته باید گفت که مزایای اجاره انبار عمومی به این دو مورد محدود نمی‌شوند و می‌توان با اجاره این نوع انبارها از مزایای بسیار زیادی دیگری نیز بهره‌مند شد. در ادامه با برخی از مهم‌ترین مزایای اجاره انبارهای عمومی آشنا می‌شویم.

هزینه اجاره انبار عمومی بسیار مناسب است

اگر شما قصد خرید انبار برای دپو وسایل خود را دارید، باید به شما بگوییم که این کار هزینه بسیار بالایی خواهد داشت. چرا که برخلاف تصور بسیاری از افراد، شما برای خرید انبار تنها نباید هزینه ملک آن را پرداخت کنید. بلکه هزینه‌های دیگری مانند هزینه آب، برق، حفاظت، استخدام نگهبان و … بر دوش شما خواهد بود. درصورتی‌که با اجاره انبار عمومی، شما به پرداخت این هزینه‌های جانبی نیازی نخواهید داشت.

تمام این هزینه‌ها به‌صورت جزئی در اجاره ماهیانه شما محاسبه می‌شوند. همچنین در انبارهای عمومی، این هزینه‌های جانبی میان تمام افرادی که از فضای انبار برای دپو واسیل خود استفاده می‌کنند، مطابق با سهمشان، تقسیم می‌گردد. پس اگر هزینه انبار پارامتری مهم برای شما به‌شمار می‌آید، اجاره انبار عمومی بهترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین گزینه برای شما است.

 

قیمت اجاره انبار عمومی

 

می‌توانید بسته به نیاز خود، مساحت مشخصی از انبارهای عمومی را اجاره کنید

یکی دیگر از مزایای اجاره انبار عمومی که انبارهای اختصاصی از آن بی‌بهره هستند این است که شما می‌توانید بسته به نیاز خود، مساحت مشخصی از انبار را اجاره کنید. برای مثال اگر تعداد و حجم وسایل شما کم است، می‌توانید تنها 20 متر مربع از این انبارها را اجاره کنید.

از طرف دیگر اگر به مساحت بیشتری نیاز دارید، این امکان برای شما وجود دارد که درصد زیادی از مساحت انبار را اجاره کنید. درواقع هیچ محدودیتی از نظر مساحت برای اجاره انبارهای عمومی وجود ندارد. این مزیت برای افرادی که حجم وسایلشان کم است، اهمیت بسیار زیادی دارد. چرا که آن‌ها برای دپو وسایل خود در انبارهای اختصاصی باید هزینه فضایی که استفاده نمی‌کنند را نیز بپردازند.

دسترسی مناسب انبارهای عمومی

از‌آن‌جایی که از انبارهای عمومی بیشتر برای دپو محصولات و اجناس فروشگاه‌ها یا کارخانه‌ها استفاده می‌شود، این انبارها دسترسی مناسبی به نقاط حومه شهر دارند. چرا که ماشین‌های سنگین مانند کامیون‌ها بتوانند بدون محدودیت‌های تردد، وسایل موجود در این انبارها را جابه‌جا کنند.

البته باید اشاره کرد که شرکت‌های معتبری مانند انبار تهران، برای راحتی مشتریان، برخی از انبارهای عمومی خود را در مناطق مرکزی تهران نیز اجاره می‌دهند تا افرادی که قصد دپوی وسایل منزل یا دفتر کار خود را دارند نیز بتوانند از این نوع انبارها استفاده کنند. در جدول زیر تنها برخی از مناطق تهران که تحت پوشش انبارهای عمومی مجموعه انبار تهران هستند را مشاهده می‌کنید.

مناطق تحت پوشش انبار عمومی تهران
انبار عمومی اقدسیه انبار عمومی تهرانپارس
انبار عمومی زعفرانیه انبار عمومی احتشامیه
انبار عمومی پیروزی انبار عمومی صادقیه
انبار عمومی جمهوری انبار عمومی مینی‌سیتی

امنیت انبارهای عمومی تضمین شده است

یکی از مهم‌ترین مزایای اجاره انبار عمومی، امنیت بسیار بالای آن است. درواقع شما با اجاره این نوع انبارها از شرکت‌های معتبری مانند انبار تهران، می‌توانید با خیال راحت وسایل خود را این در این فضاها دپو کنید. شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اجاره انبار از انواع ابزارهای حفاظتی برای تامین امنیت انبارهای عمومی خود استفاده می‌کنند. درصورتی‌که شما برای دپو وسایل خود در یک انبار شخصی، نمی‌توانید به‌صورت 24ساعته از انبار مورد نظرتان مراقبت کنید. در صورت استخدام نگهبان نیز هزینه‌های شما به‌شدت افزایش پیدا می‌کند. در ادامه جدول انواع تجهیزات و امکانات حفاظتی انبارهای عمومی را مشاهده می‌کنیم.

تجهیزات و امکانات مراقبتی انبارهای عمومی
دیوارهای بلند پوشیده شده با حفاظ دوربین‌های مداربسته
درب‌های فولادی دزدگیر
کنترل ورود و خروج تمام افراد به انبار نگهبانی 24 ساعته

انبارهای عمومی دارای بیمه سرقت و آتش‌سوزی هستند

وسایل دپو شده در انبارها همواره با خطر سرقت و آتش‌سوزی روبه‌رو هستند. به همین خاطر شرکت‌های معتبر ارائه دهنده خدمات اجاره انبار، تمام انبارهای خود از جمله انبارهای عمومی را بیمه سرقت و آتش‌سوزی می‌کنند. به عبارت دیگر، در صورت وقوع سرقت یا آتش‌سوزی، تمام خسارات وسایل شما به‌صورت کامل توسط بیمه پرداخت می‌شود. البته باید گفت که انبارهای عمومی شرکت‌های معتبر کاملا در برابر سرقت و آتش‌سوزی محافظت می‌شوند و بیمه شدن این انبارها تنها برای کاهش ریسک سرقت و آتش‌سوزی و افزایش اطمینان خاطر مشتریان انجام می‌شود.

 

تعرفه اجاره انبار عمومی

 

اجاره انبار عمومی به کدام افراد توصیه می‌شود؟

تقریبا تمام افرادی که قصد دپو وسایل خود را دارند می‌توانند از انبارهای عمومی استفاده کنند. هرچند که اجاره انبار عمومی به برخی افراد مانند کشاورزان، افرادی که قصد دپو وسایل منزل را دارند و صاحبان کسب‌وکارها بیشتر پیشنهاد می‌شود. چرا که نیاز این دسته از افراد با اجاره انبارهای اختصاصی برطرف نمی‌شود و  به انبارهایی با مساحت بالا نیاز دارند که قیمت اجاره آن‌ها نیز مناسب باشد.

به‌طور کلی اجاره انبار عمومی به افراد زیر توصیه می‌شود:

  • باغداران و کشاورزان: باغداران و کشاورزان بزرگ‌ترین مشتری انبارهای عمومی هستند. چرا که برای نگهداری محصولات باغی و کشاورزی به مساحت زیادی نیاز است با اجاره انبار عمومی می‌توان هزینه اجاره را به‌خوبی کاهش داد. البته باید اشاره کرد که این دسته از افراد باید محصولات خود را در انبارهای عمومی دارای تجهیزات نگهداری محصولات کشاورزی دپو کنند
  • مالکان فروشگاه‌ها و مغازه‌های بزرگ: تمام فروشگاه‌های بزرگ به یک انبار برای دپو اجناس اضافی خود نیاز دارند. اجاره انبار عمومی می‌تواند مقرون‌به‌صرفه‌ترین گزینه برای این دسته از افراد باشد. چرا که دسترسی انبارهای عمومی بسیار مناسب است و مساحت بسیار زیاد و نامحدودی را در اختیار این دسته از کسب‌وکارها برای دپو اجناس قرار می‌دهد
  • افرادی که به دپو وسایل منزل خود نیاز دارند: می‌توان گفت که یکی از اصلی‌ترین کاربردهای اجاره انبار عمومی برای دپو وسایل منزل است. شما می‌توانید تمام یا بخشی از وسایل منزلتان را در انبارهای عمومی دپو کنید و از بابات امنیت آن‌ها، خیالتان راحت باشد
  • صاحبان کسب‌وکارها: بسیاری از صاحبان کسب‌وکارها، به دپو کردن وسایل اضافی دفتر کار خود نیاز دارند. این دسته از افراد نیز می‌توانند این وسایل خود را در انبارهای عمومی بدون پرداخت هزینه‌های هنگفت، دپو کنند.

 

اجاره انبار عمومی در تهران

 

چه نوع وسایلی را می‌توان در انبارهای عمومی دپو کرد؟

تقریبا هیچ محدودیتی در نوع وسایل یا محصولات برای دپو در انبارهای عمومی وجود دارد اما باید گفت که برخی اجناس مانند محصولات کشاورزی برای انبار کردن دارای محدودیت‌هایی هستند. به‌طور کلی تمام اجناس فاسدشدنی باید در انبارهای دارای سیستم سرمایش دپو شوند. هرچند که شما برای دپو وسایل منزل هیچ‌گونه محدودیتی ندارید و می‌‌توانید با خیال راحت وسایل خود را در انبارهای عمومی دپو کنید. البته باید اشاره کرد که بسته‌بندی اصولی این وسایل باعث می‌شود که وسایل منزلتان در انبارها کم‌تر فرسوده و کثیف شوند. شما می‌توانید از صفر تا صد بسته‌بندی اصولی وسایل منزل خود را به مجموعه‌های معتبر مانند انبار تهران بسپارید.

انبار عمومی مورد نیاز خود را از انبار تهران اجاره کنید

انبارهای عمومی را می‌توان مقرون‌به‌صرفه‌ترین گزینه برای دپو وسایل دانست. چرا که افرادی که تعداد وسایلشان کم است، می‌توانند به‌راحتی مساحت کمی از این انبارها را اجاره کنند. از طرف دیگر برای وسایل با حجم بالا نیز انبارهای عمومی گزینه‌ای بسیار مناسب هستند. شما می‌توانید بهترین انبارهای عمومی شهر تهران را از مجموعه انبار تهران اجاره کنید. شرکت ما به‌صورت تخصصی در زمینه اجاره انواع انبارها، بسته‌بندی اثاثیه و جابه‌جایی آن‌ها فعالیت می‌کند. همچنین شما می‌توانید انواع انبارهای روباز، مسقف و حتی کانتینر را از مجموعه انبار تهران اجاره کنید.

مطالب مرتبط

22871543

تماس بگیرید (کلیک کنید)