اجاره کانتینر مرکز تهران

اجاره کانتینر مرکز تهران |  اجاره فضایی مناسب با کمترین هزینه ممکن

اجاره کانتینر مرکز تهران؛ اجاره این انبار در کوتاه‌ترین زمان ممکن

اگر به دنبال فضایی برای نگهداری و وسایل مختلف با هزینه کمتر از اجاره انبار هستید، اجاره کانتینر می‌توان یک گزینه مناسب برای شما باشد. چرا که در عین اجاره یک فضای شخصی، هزینه کمی را هم برای در اختیار داشتن آن فضا پرداخت می‌کنید. کانتینرها در دو ابعاد رایج 20 و 40 فوت تولید می‌شوند و برخی از آن‌ها دارای سیستم تهویه و برخی دیگر از نوع یخچال‌دار هستند. از کانتینرهای یخچال‌دار می‌توان به عنوان سردخانه استفاده کرد. برای کسب اطلاعات درباره اجاره کانتینر مرکز تهران  با شماره 88190462 تماس بگیرید.

نکاتی که باید درباره اجاره کانتینر مرکز تهران بدانید

در زبان فارسی، به کانتینر بارگنج گفته می‌شود. کانتینر یک محفظه از جنس فولاد یا انواع دیگر آلیاژهای فلزی است که معمولا دیواره‌های آن از جنس ورق‌های گالوانیزه هستند. کانتینرها در ابعاد مشخص و استانداردی ساخته می‌شوند. در مقابل، انبار، به عنوان یکی از محبوب‌ترین سازه‌ها برای دپوی وسایل و لوازم مختلف، در ابعاد مختلفی ساخته می‌شود.

کانتینر با توجه به معماری خاص خود امکان جابه‌جایی دارد و می‌توان با کمک کشتی و کامیون، آن را به نقاط مختلف زمین منتقل کرد. در مقابل، انبار یک سازه ثابت است که چنین امکانی را ارائه نمی‌دهد. در مقابل، انبار و کانتینر شباهت‌هایی هم با هم دارند. به عنوان مثال، برخی کانتینرها و انبارها دارای سیستم تهویه هستند و برخی دیگر هم از سیستم یخچالی برای تبدیل شدن به سردخانه استفاده می‌کنند.

 

 

شرکت اجاره کانتینر مرکز تهران

 

کانتینر چه ویژگی‌هایی دارد

از نظر استحکام و مقاومت، کانتینرها در وضعیت عالی قرار دارند و می‌توانند امنیت وسایل را در برابر بلایای طبیعی به خوبی تضمین کنند. این موضوع بیشتر از هر موقع دیگری در مواقعی نمود پیدا می‌کند که قصد دارید تا کانتینر را به یک انبار دیگر منتقل کنید.

کانتینرها معمولا در مدل‌های دو درب ساخته می‌شوند که وجود دو درب باعث می‌شود تا فرایند بارگیری و تخلیه بار با نهایت سرعت انجام شود. این در حالی است که بیشتر انبارها چنین امکانی را ندارند و در نتیجه، سرعت تخلیه بار و یا بارگیری تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند.

کاربردهای اجاره کانتینر مرکز تهران

شما می‌توانید با اجاره کانتینر مرکز تهران انواع وسایل و لوازم مختلف شخصی و تجاری را در آن نگهداری کنید. حتی در کانتینرها امکان دپوی خودرو هم وجود دارد. این موضوع بیشتر در مواقعی کارآمد است که قصد خروج از کشور را برای مدتی دارید و می‌خواهید خودروی شما بدون هیچ مشکل و به‌دور از هرگونه آسیبی در یک فضای مناسب نگهداری شود.

از کانتینر می‌توان برای نگهداری مواد غذایی و میوه‌جات فاسدشدنی هم استفاده کرد. البته باید به این نکته اشاره کنیم که برای این نوع مواد غذایی باید به سراغ کانتینرهایی بروید که یا از نوع یخچال‌دار هستند یا سیستم تهویه دارند.

برای مصارف شخصی هم می‌توان از کانتینر استفاده کرد. به عنوان مثال، اگر قصد نقل مکان به یک خانه مبله را دارید و می‌خواهید وسایل منزل خانه قبلی را یک فضای ایمن و البته ارزان‌قیمت نگهداری کنید، کانتینر می‌تواند یک محیط مناسب برای شما به شمار برود.

با اجاره کانتینر مرکز تهران می‌توان از وسایل کار و محصولات تجاری هم نگهداری کرد. اگر قصد نگهداری محصولات کارگاه یا شرکت خود را در محیطی ایمن دارید یا اگر برای مدتی به وسایل دفتر کار خود نیاز ندارید، با اجاره کانتینر مرکز تهران می‌توانید این محصولات و وسایل را در آن نگهداری کنید.

 

 

اجاره کانتینر مرکز تهران

 

انواع کانتینرهای قابل اجاره در انبار تهران

شما می‌توانید از انبار تهران انواع کانتینرهای 20 فوتی، 40 فوتی، یخچال‌دار و دارای سیستم تهویه را با نازل‌ترین قیمت اجاره کنید. اما شاید این سوال برای شما مطرح شده باشد که چه تفاوت‌هایی میان کانتینرهای ارائه شده در انبار تهران وجود دارد؟ در ادامه این سوال را پاسخ می‌دهید.

کانتینرهای 20 فوتی

به طور کلی، دو ابعاد استاندارد برای کانتینر وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به 20 و 40 فوت اشاره کرد. کانتینرهای 20 فوتی ابعادی بین 5 تا 6 متر دارند و بیشتر برای مصارف شخصی و کسب و کارهای کوچک استفاده می‌شوند. همچنین برای دپوی یک خودروی نسبتا کوچک می‌توانید از کانتینر 20 فوتی استفاده کنید.

کانتینرهای 40 فوتی

کانتینرهای 40 فوتی ابعادی در حدود 12 متر دارند و می‌توانید برای دپوی خودروهای مختلف با ابعاد کمی بزرگ‌تر از پرشیا استفاده کنید. به دلیل متراژ بالاتر نسبت به کانتینرهای 20 فوتی، از نسخه‌های 40 فوتی در کسب و کارهای نسبتا بزرگ و برای نگهداری محصولات استفاده می‌شود. همچنین در صورتی که کانتینر از نوع یخچال‌دار باشد، امکان تبدیل آن به یک سردخانه نسبتا بزرگ هم وجود دارد.

کانتینرهای یخچال‌دار

کانتینرهای یخچال‌دار یکی از انواع خاص کانتینر هستند که می‌توان در آن‌ها انواع مواد غذایی فاسدشدنی را نگهداری کرد. این کانتینرها به نسبت کانتینرهای معمولی، از هزینه اجاره بالاتری برخوردار هستند و در عین حال، در دو نوع 20 و 40 فوت ساخته و عرضه می‌شوند.

 

اجاره کانتینر در مرکز تهران

 

برخی مناطق بخش مرکزی تهران برای اجاره کانتینر

اگر قصد اجاره کانتینر مرکز تهران را دارید، شاید این سوال برای شما مطرح شده باشد که در کدام محله‌های مرکزی تهران می‌توان کانتینر اجاره کرد. در پاسخ به این سوال، در ادامه جدولی از مناطق مرکزی تهران که تحت پشتیانی انبار تهران هستند، وجود دارد.

برخی مناطق مرکزی تهران برای اجاره کانتینر
اجاره کانتینر یوسف‌آباد اجاره کانتینر جمهوری اجاره کانتینر سهروردی
اجاره کانتینر بهارشیراز اجاره کانتینر جیحون اجاره کانتینر استانبول
اجاره کانتینر توحید اجاره کانتینر لاله‌زار اجاره کانتینر فاطمی
اجاره کانتینر آپادانا اجاره کانتینر آرژانتین اجاره کانتینر جلفا

انبار تهران؛ اجاره بهترین کانتینرها با نازل‌ترین قیمت

انبار تهران به عنوان بهترین گزینه برای اجاره کانتینر مرکز تهران خدمات متنوعی را به مشتریان خود ارائه می‌کند. برخورداری از دوربین مداربسته، نگهبانی 24 ساعته و ارائه بیمه سرقت و حوادث طبیعی از جمله این خدمات هستند. شما می‌توانید از مجموعه ما انواع کانتینرهای 20 فوتی، 40 فوتی، یخچال‌دار و دارای سیستم تهویه را با نازل‌ترین قیمت و بهترین شرایط ممکن اجاره کنید. در صورتی که هرگونه سوال در این رابطه دارد، کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود.

مطالب مرتبط

22871543

تماس بگیرید (کلیک کنید)